Digital SuperHeroes: o noua serie de evenimente dedicate oamenilor de comunicare digitala

Digital SuperHeroes: o noua serie de evenimente dedicate oamenilor de comunicare digitala

IQads organizeaza pe 7 martie, in Club Spice, incepand cu ora 19.30, un nou eveniment pentru oamenii de comunicare, clienti si agentii – Digital SuperHeroes. Acesta este realizat cu sprijinul TradeAds, este dedicat industriei digitale si trateaza cele mai importante subiecte de discutie ale momentului – campanii de referinta, dezvoltarea solutiilor tehnologice si a solutiilor de comunicare, deontologie profesionala, bune practici si exemple care revolutioneaza domeniul.

Prima editie a evenimentului va aduce in fata publicului interesat de domeniu doua teme de interes in acest moment – aplicatii de Facebook de Valetine’s Day si Dragobete si masurarea eficientei campaniilor online.

Panelul despre aplicatiile de Facebook lansate in luna februarie va dezbate campaniile realizate de Heineken (Serenade), Vodafone (Love Mixer), Bitdefender (Relationship scanner) si Skittles (Romance the rainbow). Pentru a discuta despre campanii si despre modul in care au fost implementate, precum si despre rezultatele inregistrate vor veni Bogdan Bayer (Brand Manager Global Brands Heineken) si Mihai Raducanu (Managing Partner Webtailors), Laura Duta (Product Manager Online, Vodafone) si Cristina Tudor (Project Manager, Kondiment), Alex Constantinescu (Romania&Moldova Social Media Manager Bitdefender) si Ionut Oprea (Manager StandOut), Zina Barbaros (Senior Category Brand Manager, Skittles) si Cristian Pantazi (Managing Director Kaleidoscope) pentru aplicatia Skittles. La finalul panelului, vor fi prezentate studii de caz pentru aplicatii de Facebook internationale de Valentine's Day, din 2012 si 2011, pentru a completa discutia cu ceea ce se intampla in afara tarii.

Cel de-al doilea panel al serii aduce in discutie o tema mult dezbatuta in industria locala de online – masurarea eficientei campaniilor online, pornind de la modalitati si instrumente de masurare a eficientei unei campanii, dincolo de indicatori precum CTR si atingand  subiecte precum targetare, imbunatatirea creatiei materialelor, vizibilitatea bannerelor in campanii, instrumente de masurare a vCPM (viewable CPM) si de corectare a coeficientului rezultat. Despre aceste subiecte vor discuta Adina Vasilescu (Digital and Special Interest Cluster Publisher, Sanoma Hearst Romania), Ruxandra Dinca (Responsabil Internet & CRM, Dacia), Dragos Stanca (Managing Partner, Q2M), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks) si Valentin Oeru (Director executiv, TradeAds),

De asemenea, in cadrul evenimentului va fi prezentata o cercetare realizata de TradeAds pe site-urile din .ro pentru a calcula vizibilitatea unei campanii livrate intr-o anumita perioada, dar si pentru a indica diferentele care survin in momentul in care livrarea campaniei display este corelata cu indicatori care ajuta la cresterea vizibilitatii.

Digital SuperHeroes va fi moderat de Alin Zainescu, Business Development Manager pentru TradeAds si Marin Preda, Sales Manager pentru Blue Idea. Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa [email protected]

Digital SuperHeroes este un eveniment IQads realizat cu sprijinul TradeAds. Partenerii evenimentului sunt SMARK, Q2M, 360revolution.

IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related