8 milioane de afisari ale mesajului "ePayment devine PayU" in cadrul campaniei "Fii Ambasador PayU"

Campanie: Rebranding ePayment – PayU Romania / Campania Fii Ambasador PayU!

Client: PayU Romania

Medium: online si offline

Perioada campaniei: 23-29 ianuarie 2012

I. DESCRIERE

In a doua jumatate a anului 2010, GECAD ePayment International SA, lider pe piata locala de plati online, a fost achizitionat de catre grupul multimedia international Naspers. In 2011, compania a fost inclusa in grupul PayU, integrator de plati online la nivel european cu obiectivul de a furniza servicii de integrare a platilor online in toate tarile in care grupul urmeaza sa isi extinda operatiunile.

Ca urmare a apartenentei la grupul PayU, a fost necesar ca ePayment sa-si schimbe denumirea in PayU, printr-un proces de rebranding. Procesul de rebranding s-a desfasurat pe parcursul a 7 luni, in perioada 21 iunie 2011 – 23 ianuarie 2012 si a vizat adoptarea brandului nou si promovarea lui catre toate categoriile de public-tinta implicate: angajati, parteneri, clienti, mass-media si cumparatori online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related