CAP a lansat o noua platforma de comunicare pentru Delaco

CAP a lansat o noua platforma de comunicare pentru Delaco

Delaco a lansat o noua platforma de comunicare ce se bazeaza pe aventurile familiei Branzoi – niste maniaci ai branzeturilor Delaco, asa cum sunt descrisi in comunicatul emis de CAP. Primul spot ce promoveaza noul produs Cascaval DeSenvis a fost deja lansat, urmand ca celelalte spoturi din serie sa promoveze cremele de branza Ceva Fin si Ceva Pufos.

"O familie bizara, un fel de Royal Tannenbaums carpatin, se confrunta cu nevoia de branzeturi din viata de zi cu zi intr-o maniera dictata parca de ceasul cu soarece din sufragerie, care face cucu la ora fixa", spun creativii de la CAP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related