Republika Interactive semneaza aplicatia pentru MIDOCAR "Vreau in locul lui Meme"

Republika Interactive a realizat aplicatia "Vreau in locul lui Meme" care promoveaza sarbatorirea a douazeci de ani de existenta MIDOCAR, importatorul Volkswagen si Audi pe piata romaneasca, informeaza un comunicat emis de agentie. Prin intermediul aplicatiei, care a fost lansata pe 16 mai, utilizatorii i-au putut lua locul mascotei Meme la volanul uneia dintre modelele Volkwagen prezentate.

"Meme este mascota aniversarului 'MIDOCAR, Anul 20' si ne insoteste in toate actiunile pe care le realizam. Conceput de cel mai iubit caricaturist, Mihai Stanescu, Meme ne-a fost alaturi inca de la deschiderea MIDOCAR, in 1992, pe cand purta doar ochelari Volkswagen. Chiar daca intre timp si-a schimbat identitatea, el ramane in continuare cel mai fidel client al MIDOCAR si va invita sa ii fiti alaturi la volanul masinii preferate!", a declarat Raluca Tudorache (PR & Marketing Manager, MIDOCAR).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related