Campania ABSOLUT BLANK continua cu o competitie de creatie pe Facebook

Din octobrie 2011, mai multi tineri artisti romani s-au alaturat campaniei ABSOLUT Blank si au creat lucrari pe care le vor expune pe o sticla de ABSOLUT Vodka de 8 metri inaltime. In continuarea acestei campanii, ABSOLUT si G2 Romania au lansat aplicatia de Facebook ABSOLUT ARTISTS, prin care fanii brandului pot sa propuna la randul lor idei creative de lucrari pe tema "IT ALL STARTS WITH AN ABSOLUT BLANK".

Aplicatia ABSOLUT ARTISTS permite inscrierea lucrarilor in perioada 11 iulie – 26 august, timp in care acestea pot fi votate de public. In urma unui proces de jurizare care are loc intre 27 si 29 august, cele mai bune 3 lucrari vor fi expuse alaturi de cele create de artisti pe sticla de 8 metri, iar cei care le-au realizat vor fi premiati cu 500 de euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related