Mirela Ochiana (Praktiker Romania) si Mihai Fetcu (Lowe&Partners) despre o campanie cu vopsea, pensule si multe idei

Mirela Ochiana (Praktiker Romania) si Mihai Fetcu (Lowe&Partners) despre o campanie cu vopsea, pensule si multe idei

Vopsea, niste pensule si mai multe galeti. Cam astea au fost ustensilele folosite de echipa de creatie de la Lowe&Partners in brainstorming-ul pentru "Idei de 10". Ce a iesit? Un ghiveci de flori cu care au mers si in prezentare la client.

Praktiker a desfasurat campanii aniversare in Romania in fiecare an: la 2 ani, 5 ani si la 8 ani. O cifra rotunda ca 10 nu ar fi putut trece neobservata. Cu aceasta ocazie, in urma unui pitch, impreuna cu Lowe&Partners, retailerul a lansat campania "Idei de 10" care se va intinde pana in luna septembrie, cand va avea loc punctul culminant: aniversarea propriu-zisa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Cristi Atip
acum 8 ani
In spotul Praktiker "Soferul" se spune la un moment dat "Mereu se gaseste cate ceva de facut"? La Hornbach suna "Mereu gasesti cate ceva de facut!" Prea nefericita cincidenta....
Teodora Rupea
acum 8 ani
De fapt, replica din spotul Praktiker este “Mereu se gaseste cate ceva de facut prin curte” – o afirmatie generala, care poate fi valabila pentru oricine pana la urma. :)

Din cate stiu eu, nu este sloganul lor si nu e nici ceva folosit in mod constant in comunicarea Praktiker. Acum.... daca Hornbach si-a ales un slogan comun, inseamna ca nimeni nu mai poate folosi replica asta?

Se pare ca hipercorectitudinea e valabila peste tot :)



Branded


Related