Lansarea Redd’s Cranberry in Romania: gust si culoare in orase gri

Lansarea Redd’s Cranberry in Romania: gust si culoare in orase gri

[UPDATE ]Redd’s Cranberry Crush, berea cu suc de merisoare din portofoliul Ursus Breweries, a fost lansata sambata si e promovata printr-o campanie de comunicare integrata gestionata de Arsenoaiei & Matasel (strategie, creatie), alaturi de Kubis Interactive (digital), Pepper Communication (BTL), The Practice (strategie, relatii publice) si Media Investment (media).

"Ne bucuram mult ca lucram pentru Redd's intrucat credem foarte mult in branduri care au curajul sa targeteze un grup tinta bine definit. Campania Redd's Cranberry militeaza pentru estetic in comunicare, mai ales ca vorbim despre un brand pentru femei. Este un exemplu in care comunicarea nu a mai trebuit sa inventeze o promisiune intrucat punctul de diferentiere exista in produs si atunci a fost suficient sa-l dramatizam intr-o poveste frumoasa", a declarat Razvan Matasel (Partener, Arsenoiaiei & Matasel).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related