Redd's relansata printr-o campanie semnata de Draftfcb si Kubis Interactive

Berea Redd’s a fost relansata cu o noua formula care contine 4,5% lamaie si cu un nou ambalaj, informeaza un comunicat emis de Draftfcb. Campania de promovare "Redd’s iti rasplateste curiozitatea” contine spot TV adaptat de Draftfcb, OOH (I, II), POSM create de Draftfcb si este comunicata online prin www.redds.ro creat de Draftfcb si implementat de Kubis Interactive si prin pagina de Facebook "Redd’s Too Tasty for Men”.  Campania va dura pana pe 1 octombrie.

Formula noului Redd’s contine 4,5% suc de lamaie, fata de 4% in varianta sa anterioara. De asemenea, vechiul Redd’s continea 4,5 % alcool, spre deosebire de noua versiune, cu doar 4%. Noua formula intareste pozitia Redd’s ca berea preferata in categoria ei, care pune in valoare feminitatea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related