McCann a dezvoltat campania pentru Yoplait Family

Tnuva Romania continua seria de lansari delicioase cu Yoplait Family, un iaurt care reuseste sa-i stranga pe toti membrii familiei impreuna, la o gustare sanatoasa. Yoplait Family este un iaurt accesibil oricarui buget familial, economic, pastrand in acelasi timp standardele inalte de calitate cu care Tnuva si-a obisnuit consumatorii.

Inovatoare si mereu dispusa sa imbogateasca stilul de viata al consumatorilor sai, Tnuva Romania introduce constant produse noi cu texturi, gusturi si preturi adapate cerintelor lor, transformand fiecare nou produs intr-o invitatie de a descoperi o noua experienta. De data aceasta, Yoplait Family ofera experienta unei noi retete de iaurt cu fructe. Astfel, spre deosebire de celelalte iaurturi din gama Yoplait, care contin bucati de fructe, Yoplait family contine piureuri de fructe gustoase: capsuni, fructe de padure si caise. Yoplait Family a fost lansat in varianta de 125g pentru toata gama si in varianta de 400g, pentru Yoplait family cu capsuni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related