[ADfel] Ziua a treia: am incheiat Zilele Culturale with a bang!

[ADfel] Ziua a treia: am incheiat Zilele Culturale with a bang!

Aseara la ADfel am incheiat pelerinajul brandurilor culturale prin terasa Fabrica, am aflat inca o data ca sportul se afla peste tot in jurul nostru, am vazut ce idei pentru iubitori de DIY au fost ascunse in notele de plata si l-am trezit la viata pe irlandezul prezent in fiecare dintre noi.

Inca de la intrarea in terasa Fabrica toti cei care au participat aseara la ADfel puteau vedea grupul de entuziasti care se intreceau in aruncarea mingii pentru a nimeri butonul de "Like" de pe pagina de Facebook Intersport, care fusese adusa in offline. Apoi, schiurile amplasate strategic de la bai au amintit participantilor de "pozitia schiorului" despre care poate nu stiati ca e foarte la moda printre cei care viziteaza toaletele si au spiritul sportiv in sange, ca reminder al mesajului Intersport ca: sportul se face oriunde, sportul se face la ADfel. Iar masa de ping pong care a rasarit de luni in terasa, pe care participantii o puteau folosi la fel ca pe o masa obisnuita, era inca un reminder al atmosferei sportive activate de Intersport peste tot in terasa.

 

Praktiker a continuat sa surprinda consumatorii cu ofertele venite la pachet cu nota de plata. Participantii la ADfel au aflat, odata cu primirea notei, nu doar cat aveau de platit ci ce puteau cumpara de la Praktiker folosind aceeasi suma.

Jameson Irish Whiskey i-a provocat pe toti cei care s-au declarat a fi pasionati de filme. Participantii au putut participa la 3 activari Jameson, desfasurate in aceeasi seara, care promovau spiritul easygoing Irish, in asociere cu un teasing pentru reinceperea din toamna a inscrierilor la "Done in Sixty Seconds", competitia la care toti pasionatii de film sunt invitati sa rescrie filmele preferate in 60 de secunde. Astfel, participantii au putut sa raspunda prin SMS la intrebari blitz de cultura cinematografica pentru a primi parola pentru un cocktail gratuit de la bar, au fost invitati sa povesteasca in 60 de secunde filmul lor preferat de la bar pentru a castiga shortails, preparate si ele in 60 de secunde si au fost invitati sa participe la un concurs de interpretare de film live, pe scena mare. Dupa ce urcau pe scena, participantii ascultau un soundtrack de film pe care trebuia sa-l recunoasca in 10 secunde, avand apoi la dispozitie 60 de secunde pentru a interpreta o scena din respectivul film, proba finala fiind cucerirea aplauzelor publicului pentru castigarea premiilor Jameson..

 

Muza celor care au vrut sa intre in pielea unui easygoing Irish a fost reprezentata de castigatorii romani de la competitia de film Jameson Empire "Done in 60 Seconds", care au povestit despre peripetiile prin care au trecut atunci cand au cumparat ratustele din plastic necesare pentru recreerea filmului "Birds", parodie de 60 de secunde in care pasarile infricosatoare din filmul original al lui Hitchcok erau inlocuite cu o invazie de ratuste de baie, dar si cadourile ciudate pe care le-au primit la licitarea lor.

 

Scena amplasata sub ecranul mare din terasa Fabrica a fost spatiul de desfasurare a gastii de pasionati de filme care si-a demonstrat talentele actoricesti, mimand scene din filme celebre. Concursul s-a incheiat cu premii de la Jameson in aplauzele publicului de la ADfel.

 

Iar Orange a completat coltul relaxarii cu hamace in echipe de cate trei, in care te puteai urca pe oricare din cele 3 niveluri. Acoperisul Fabrica cu pufuri, umbrelute, sezlonguri, banci si Wi-Fi Orange s-a dovedit a fi spatiul ideal pentru toti cei care au vrut sa fie departe de agitatie dar nu voiau sa se deconecteze complet de la experienta.

 

Brandurile culturale au stralucit din nou seara trecuta. La Atelierul de Panza participantii si-au putut personaliza cu vopseluri propriile traistute, cu BeWhere si-au putut exersa din nou talentul de copywriteri, iar Biciclop a continuat sa ascunda bicicletele in terasa si Greepeace a convins participantii sa ia locul beduinului de langa camila cartonata care amintea de problema desertificarii. PRIME Romania a adus in terasa varianta neconventionala a PR Tea & AD Cookies, cu VIP Romania participantii au continuat sa picteze panzele, familia Ludens de la Revista de Povestiri a venit cu citate obraznice din revistele expuse, iar IQads Kadett a imprastiat prin terasa tips&tricks povestite de speakeri in cadrul trainingurilor.

 

In spatele terasei, in cortul Scrie despre Tine participantii si-au impartasit cele mai ascunse ganduri care au fost proiectate pe unul dintre peretii din Fabrica, in timp ce expozitia ADfel Galleries a captat atentia curiosilor care au vrut sa afle despre campaniile de publicitate neconventionale de peste tot din lume.

 

Nu in ultimul rand, Zumzi a provocat participantii la ADfel sa danseze cat pot de bine in timp ce se straduiau sa se strecoara sub o franghie care se cobora tot mai jos. Apoi antrenoarea Zumzi i-a incurajat pe curajosi sa-si doboare propriile recorduri de flotari si sa castige aplauzele publicului.

 

Aseara am incheiat Zilele Culturale, dar asta nu inseamna ca aici se termina experienta neconventionala. Mai sunt destule destule lucruri care sa va convinga sa fugiti din fata ecranelor calculatoarelor. In seara asta la Fabrica vor fi Grand Spoof, flacari care izbucnesc in terasa, nacele zburatoare si compozitori de muzica foarte neobisnuiti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related