Medicamentul Pacid a fost lansat prin campania "Asociatia Arsurilor Anonime" semnata de Lowe&Partners si Medic One

Medicamentul Pacid a fost lansat prin campania "Asociatia Arsurilor Anonime" semnata de Lowe&Partners si Medic One

Lowe&Partners si Medic One au realizat campania "Asociatia Arsurilor Anonime" care promoveaza lansarea pe piata a brandului Pacid, un medicament din categoria antiacide si antiulceroase, care poate fi eliberat fara prescriptie medicala, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Medicamentul se adreseaza celor care resimt efectele refluxului gastro-esofagian.

Campania - care a debutat cu un spot TV si va fi comunicata si prin intermediul unor materiale dedicate doctorilor si farmaciilor, dar si in mediul online – porneste de la ideea potrivit careia oamenii care resimt aceste simptome isi ascund problema si nu dau importanta cuvenita tratamentului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related