Graffiti Public Relations, distinsa cu trei premii Silver la Romanian PR Award 2010

Graffiti Public Relations a fost distinsa cu trei premii Silver Award for Excellence la cea de-a opta editie a Romanian PR Award.

Cu sase nominalizari pentru sase campanii diferite si trei premii Silver Awards for Excellence, Graffiti PR continua o traditie: aceea de a fi prezenta si premiata an de an la cel mai important festival de PR al momentului din Romania.

Cele trei campanii premiate sunt:

Campania impotriva contrabandei cu tigari – pentru clientul BAT Romania, la categoria “Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor si oportunitatilor”;
Campania Pampers-UNICEF “1 pachet = 1 vaccin – pentru clientul Procter & Gamble, la categoria “Responsabilitate sociala si dialog cu grupurile cointeresate”;
Campania Pentru Diversitate. Impotriva Discriminarii 2009 in Romania pentru Comisia Europeana, la categoria “Comunicare in domeniul public”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related