Media Factory foloseste o vacuta ca personaj in noile ambalaje ale lactatatelor Bunna

Media Factory foloseste o vacuta ca personaj in noile ambalaje ale lactatatelor Bunna

Ca urmare a procesului de rebranding prin care brand-ul de lactate Bunna a trecut in anul 2011, agentia ieseana Media Factory semneaza noul design de ambalaj pentru intreaga gama de produse a marcii, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Noua linie de design de ambalaj isi propune sa sustina pozitionarea traditionala a produselor Bunna prin folosirea unei vacute ca personaj principal.

"Am transformat vacuta, principalul personaj din industria lactatelor, intr-un personaj din familie, care comunica jovial, gata sa-ti ofere cel mai bun lapte. […] Dintotdeauna, in familiile traditionale de la tara, vaca a fost unul dintre personajele centrale si importante ale gospodariei. Universul in centrul caruia se contureaza vacuta descrie parcursul culinar al produsului, de la inceputuri pana in farfurie, recreand bucuria pe care o produce un produs bun la masa luata in familie. Vacuta imbogateste legatura emotionala dintre brand si cumparator, dezvaluind o parte din lumea lactatelor Bunna, pe un ambalaj modern, proaspat si memorabil", au declarat reprezentantii agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Related