Brandurile posteaza cel mai mult pe Facebook continutul pe care utilizatorii il plac cel mai putin

Brandurile posteaza cel mai mult pe Facebook continutul pe care utilizatorii il plac cel mai putin

Pandemic Labs, agentie de marketing din SUA specializata in social media si in analytics, a lansat in aprilie un infografic despre discrepanta dintre continutul postat de branduri pe Facebook si preferintele utilizatorilor. Cu ajutorul instrumentului Watchtower, agentia a analizat date de la 300 de pagini de brand de pe Facebook, avand impreuna 700 de milioane de fani. Concluziile sunt ca:

- Brandurile posteaza cel mai des linkuri, desi acestea sunt cel mai putin populare in randul utilizatorilor, care prefera fotografiile, urmate de videoclipuri si de statusuri
- Comparat cu link-urile, e de 10 ori mai probabil ca utilizatorii sa impartaseasca videoclipuri si de 5 ori mai probabil sa impartaseasca fotografii

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related