Lars Samuelson, Steve Vranakis si Christos Latos - Publicitatea, o specie care a evoluat sau nu?

Lars Samuelson, Steve Vranakis si Christos Latos - Publicitatea, o specie care a evoluat sau nu?

ICEEfest ziua a doua, a treia sesiune. Jeff Leach incheie prezentarea pentru “acest tip foarte atragator. Cel putin pentru toate doamnele. Si o parte dintre domni”. Intra in scena Lars Samuelson (Digital Srategy Director EMEA, Grey Group) cu un discurs despre cum a evoluat specia publicitarilor si despre creativitate, care nu mai trebuie considerata un departament anume.

Bill Bernbach a adus impreuna art directori italieni si copywriteri anglosaxoni, care au fost “crescuti” in agentie in medii diferite, povesteste Lars. Ideile care au rezultat ca urmare a intalnirii celor doua specii au dat nastere unor campanii revolutionare pentru vremea respectiva. Si daca ne gandim bine, publicitatea nu s-a schimbat. Agentia este in continuare divizata in departamente si persista problema membrilor agentiei care nu-si inteleg perspectivele reciproc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related