O campanie Chardonnay arata cum poti cunoaste femeile mai bine

O campanie Chardonnay arata cum poti cunoaste femeile mai bine

CohnandJansen JWT a creat campania de promovare pentru Chardonnay Domeniile Samburesti pornind de la modul in care barbatii incearca sa cunoasca femeile, explica reprezentantii agentiei pentru IQads. Campania, al carei prim pilon e spotul TV, a inceput in iulie si se va incheia in septembrie.

Spotul prezinta mai multe tipuri de femei: frumoase, haioase, de cariera, independente care aparent nu au nimic in comun. Exista totusi un lucru care le leaga pe toate: le poti cunoaste mai bine la un pahar de vin Chardonnay Domeniile Samburesti.

Destinatarii mesajului campaniei sunt barbatii, ei fiind cei care dicteaza atunci cand vine vorba de alegerea vinului.

Echipa CohnandJansen care a contribuit la realizarea campaniei: Andrei Cohn (Creative Director), Adina Stanescu (Copywiter), Raluca Iacob (Senior Strategic Planner), Arina Stoenica (Senior Account Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Cohn&Jansen JWT

We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related