Campania de lansare a unui nou produs Saint-Gobain Glass, semnata de Innovation Experience

Campania de lansare a unui nou produs Saint-Gobain Glass, semnata de Innovation Experience

Innovation Experience a creat pentru Saint-Gobain Glass Romania imaginea si evenimentul de lansare al noii linii de productie, care include si un nou tip de sticla laminata "SGGSTADIP". Evenimentul de lansare a avut loc la inceputul lui septembrie in fabrica Saint-Gobain de la Calarasi si a cuprins o serie de teste, prezentari si momente artistice care au evidentiat calitatea si beneficiile produsului, arata un comunicat emis de agentie.

Imaginea produsului este o metafora a ceea ce ofera sticla "SGGSTADIP": siguranta si protectie ridicata din mai multe puncte de vedere, cea mai importanta fiind protectia impotriva accidentelor si a intrarilor prin efractie. "Sticla sigura pentru linistea ta"  este headline-ul noului produs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related