Creativ Pro Design: Am decis ca in 2013 sa ne axam mai mult pe shopper marketing si obiceiurile de consum/achizie ale lui

Creativ Pro Design: Am decis ca in 2013 sa ne axam mai mult pe shopper marketing si obiceiurile de consum/achizie ale lui

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Creativ Pro Design (Graphic&Concept Design / Production Boutique) povesteste in continuare  Beatrice Spineanu-Ene (New Business Director).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
2013 nu a fost un an bun pentru Agentie. Proiectele au fost mai putine, clientii au fost preocupati de cheltuielile interne, mai mult decat de promovarea portofoliului de produse. Foarte multe briefuri au ramas la stadiul de proiect. Si multe pitch-uri fara raspuns.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Am decis ca in 2013 sa ne axam mai mult pe shopper marketing si obiceiurile de consum/achizie ale lui. Intern echipa a fost rearanjata, am dezvoltat parteneriate noi, tocmai pentru a putea asigura serviciu complet clientului. De la strategia de amplasare a POSM-urile in magazine, la determinarea traseului shopperului, a obiceiului de consum, pana la design-ul si proiectarea materialelor si amplasarea lor in locatie.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Clientii sunt aceiasi de cativa ani incoace. Le place asa de mult la noi! Lucram cu Heineken, Western Union, Bayer, Plant Extract, Cosmote si mai avem!

In 2013 am castigat Coca-Cola HBC, Nestle, Naturevo. Avem in pregatire acum si alte contracte, dar as vrea sa nu le divulg pana nu se semneaza (sa zicem ca sunt superstitioasa?!)

Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie
Noi nu avem coordonatori de department. Toti suntem colegi si fiecare are foarte bine determinat jobul! Beatrice Spineanu-Ene, adica eu, ma ocup de new business, Andreea si Alexandra toaca la butoane toata ziua, pentru clientii nostri. La creatie Adriana si Serban viseaza, iar pe dezvoltarea de POSM/creatie si proiectare Robert se lupta cu 3D-ul. Il mai avem pe Stefan care rupe strungul in doua, Andreea 2 are grija sa avem tot ce ne trebuie, Dan responsabil de productie print, Sorin care are grija ca printere-le sa nu se plictiseasca… si tot asa.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013 
Avem un singur coleg nou, Robert, el se ocupa de partea de design si proiectare. Insa am lucrat mult cu parteneri: pe parte de creatie cu Octavian Giosanu (Avi), Anda si Sergiu Sebesi pe CSR, Bogdan Kisescu pe implementari. Lista este mai lunga. :)

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
De departe cea mai complexa campanie este o campanie pe trade, cu care de fapt am castigat si contul. “Alegeri inspirate, mese delicioase” este sloganul campaniei si este un cross promo intre produsele din portofoliul Coca-Cola si Mega Image.

Tot anul acesta am revizuit formatul, grafica si continutul revistei interne a companiei Heineken si i-am invatat pe unii dintre clientii nostri cum pentru prezentari exista si alte programe decat power point!

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Ca vara nu-i ca iarna si ca la munte nu e ca la campie!  :)

Asteptari la inceput de an
Bugete…bugete…bugete! Acum serios, cred ca ceva trebuie sa se schimbe. In seriozitatea cu care clientii privesc agentiile ca parteneri, in modul in care au incredere in noi ca specialisti. Este pacat ca multe proiecte care pot fi dezvoltate local vin din strainatate si nu reflecta consumatorul roman. Se “traduc” sloganuri care in romana nu au sens, creatia este din ce in ce mai fada. Cred ca avem multa creativitate noi romanii…

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related