[Definitia ghost-ului] Eugen Suman (McCann Prague): Despre fantome

[Definitia ghost-ului] Eugen Suman (McCann Prague): Despre fantome

Redeschidem discutia despre ghost-uri, desi subiectul se dezbate inca de cand au aparut competitiile de creativitate si gloria premiilor. Vrem sa vedem daca, odata cu aparitia digitalului, e sau nu cazul unei redefiniri a conceptului. Apoi vrem sa urmarim cum arata azi un checklist prin care sa stabilesti daca un ad poate fi etichetat ca ghost, ce elemente din definitiile creativilor sunt comune si unde apar diferentele. In continuare puteti sa cititi opinia lui Eugen Suman (Creative Director, McCann Prague).

Nu pot sa nu observ ca in noua lume a publicitatii e un super trend sa te lamentezi si sa comentezi la nesfarsit despre ghost-uri, mai ales daca ad-urile alea au luat premii, si cu atat mai mult daca tu n-ai asa ceva in portofoliu (premii, nu ad-uri despre care sa comenteze altii ca-s ghost-uri).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related