[Definitia ghost-ului] Costin Radu (The Geeks): Se poate ajunge la concluzia gresita ca o agentie care face ghost-uri bune poate face si campanii bune

[Definitia ghost-ului] Costin Radu (The Geeks): Se poate ajunge la concluzia gresita ca o agentie care face ghost-uri bune poate face si campanii bune

Redeschidem discutia despre ghost-uri, desi subiectul se dezbate inca de cand au aparut competitiile de creativitate si gloria premiilor. Vrem sa vedem daca, odata cu aparitia online-ului, e sau nu cazul unei redefiniri a conceptului. Apoi vrem sa urmarim cum arata azi un checklist prin care sa stabilesti daca un ad poate fi etichetat ca ghost, ce elemente din definitiile creativilor sunt comune si unde apar diferentele. In continuare puteti sa cititi opinia lui Costin Radu (Managing Partner, The Geeks).

Care e definitia ta a ghost-ului. S-a schimbat in vreun fel in ultimii ani?
Pentru mine, un ghost este o lucrare (campanie, print, spot, banner, newsletter etc) creata special pentru a castiga puncte sau premii la un festival de comunicare, fara un alt obiectiv care sa fie corelat (decat intamplator sau aparent) cu business-ul clientului. Nu cred ca aparitia online-ului are vreo legatura cu definitia ghost-ului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related