Puncte Oriunde in noua campanie Bancpost semnata Lowe&Partners

Lowe&Partners semneaza cea mai recenta campanie integrata de comunicare pentru promovarea cardurilor de credit Bancpost si a programului de fidelizare asociat, informeaza un comunicat din partea agentiei. Cu sloganul ”Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, noua campania vine in continuarea celei de anul trecut, propunandu-si, printr-un concept creativ asemanator, sa prezinte publicului mecanismul programului de loialitate Puncte Oriunde si dubla satisfactie asociata platii prin cardul de credit Bancpost. Consumatorii se bucura de noua achizitie, dar si de beneficiile oferite la plata cu cardul propriu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related