Lowe&Partners aduna puncte in campania de loialitate Bancpost

Lowe&Partners semneaza campania integrata "Puncte oriunde" pentru a comunica programul de loialitate al Bancpost, informeaza un comunicat de presa emis de GolinHarris. Campania include executii TV, campanie de presa, outdoor, materiale de comunicare interna in sucursalele Bancpost, SMS Marketing si o componenta online.

Conceptul creativ e construit in jurul ideii de puncte, pentru a aduce in lumina reflectoarelor noul program de loialitate oferit de Bancpost, prin care clientii economisesc bani la fiecare achizitie. Astfel, la fiecare plata cu cardul de credit, indiferent de natura tranzactiei, clientul acumuleaza puncte de loialitate care se transforma in bani, primind inapoi pana la 2% din suma cheltuita. Programul se aplica ambelor tipuri de carduri de credit din portofoliul Bancpost - American Express si Visa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related