Joe PYTKA: Publicitatea de azi e ca un vas care isi intinde navodul si ia tot ce pica, nediferentiat

Joe PYTKA: Publicitatea de azi e ca un vas care isi intinde navodul si ia tot ce pica, nediferentiat

Pe fundal de declansatoare, un Gulliver cu par alb si lung statea in fata presei la Cannes Lions considerand ca nu merita sa fie acolo si ca raspunsurile lui nu ii multumesc pe jurnalisti si intreba dupa fiecare raspuns pe care il dadea: "Acum pot sa plec la masa?" 

Regizorul Joe Pytka a primit anul acesta la Cannes trofeul Lion of St. Mark pentru contributia majora pe care a avut-o in sporirea creativitatii in industria de comunicare si a trebuit sa le raspunda jurnalistilor la intrebari. Trofeul St. Mark a fost castigat inainte de Lee Clow (2013), Dan Wieden (2012) si Sir John Hegarty (2011). Joe Pytka a regizat numeroase spoturi difuzate la Super Bowl si a lucrat cu vedete ca Madonna, Michael Jordan, Tom Hanks, Tiger Woods sau Marlon Brando. A regizat si videoclipuri pentru The Beatles, John Lennon si Michael Jackson. La capitolul premii, munca lui Pytka a fost recunoscuta cu 2 Grand Prix-uri la categoria Film, pentru Pepsi - "Archaeology" (1985) si John Hancock Financial Services - "Bill Heater" (1986), cu 7 premii Palm d'Or si 2 trofee la aniversarea Cannes Lions de 50 ani pentru regie si productie. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related