Leo Burnett si Bolero te invita la distractie

Leo Burnett a realizat campania de imagine pentru lansarea revistei Bolero, publicatie apartinand trustului de presa Ringier Romania.

Conceputa sub sloganul "Sa inceapa distractia!" campania de promovare a revistei Bolero se deruleaza de la inceputul lunii noiembrie pe TV, print, outdoor, tranzit si internet, declinand acelasi vizual pe mai multe canale de comunicare.

"Pentru dezvoltarea campaniei am pornit de la niste obiective de comunicare foarte clare. Ne-am dorit notorietate si o pozitionare care sa o diferentieze de concurentii care stiam ca urmeaza sa intre pe piata in aceeasi perioada.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related