“Dew the grind” – sau cum sa primesti Mountain Dew pentru un trick reusit

“Dew the grind” – sau cum sa primesti Mountain Dew pentru un trick reusit

Viata de rider nu-i usoara. In spatele fiecarui trick stau nervi, echipamente distruse si sute de ore de munca. Si totusi, exista un motiv clar pentru care ei muncesc zi de zi pentru a deveni mai buni. Vorbim, desigur, despre feeling-ul de nedescris pe care il ai atunci cand toate elementele se leaga si aterizezi un trick perfect!

Pentru a rasplati eforturile acestor tineri, Mountain Dew Romania si Kaleidoscope Proximity au construit un device unic, sau cum spun riderii, un Never Been Done: primul grinding rail (obstacol clasic de skate park, foarte versatil) conectat prin senzori la un automat cu produse Mountain Dew. Orice schema aterizata i-a adus riderului un Mountain Dew.

Cea mai mare provocare a fost calibrarea celor doua tipuri de senzori montati in interiorul tevii, in asa fel incat sa deosebeasca trick-urile aterizate de tentativele nereusite.

„Energie, entuziasm, ore intregi de grinduri si zeci de incercari, adrenalina, peste 100 de rideri, peste 1000 de sticle si doze Mountain Dew - cam aceasta a fost atmosfera pe care ne-o doream si de care am avut parte la evenimentul Dew the Grind. Prin acest tip de evenimente, ne propunem sa le oferim pasionatilor de sporturi urbane posibilitatea de a-si arata trick-urile si de a-si incarca bateriile cu Mountain Dew”, spune Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD&Juices, PepsiCo Romania.

Ideea, venita din partea agentiei Kaleidoscope Proximity, si-a dorit sa fie un raspuns la intrebarea „Cum pot fi sustinuti si motivati riderii, chiar la ei „acasa”?”.

„Sunt de parere ca sportul urban din Romania ar avea de castigat daca mai multe persoane ar realiza cata munca este implicata in acest proces. Ma bucur ca am avut privilegiul sa lucrez cu un brand care crede in aceste comunitati si care ne-a sustinut pe tot parcursul proiectului. Mi-a placut mult atmosfera de la eveniment si faptul ca tot felul de rideri au raspuns provocarii: skateri, rolleri, bikeri si scooter-isti”, a declarat Ionut Pasolea, Copywriter, Kaleidoscope Proximity.

Grinding rail-ul a fost montat in skate park Tineretului din Capitala, iar riderii au fost invitati sa-si arate trickul perfect. Cum le-a iesit, puteti vedea aici:

Testarea, precum si activarea propriu-zisa au fost realizate cu ajutorul a doua dintre cele mai respectate crew-uri de rideri din Romania: We Tour pentru role si Eroilor Mafia pentru skate.

Mountain Dew, prezent in Romania inca din 2003, se asociaza cu spiritul tanar, action sporturile urbane, muzica alternativa si nonconformismul culturii urbane in toate formele sale.

Echipele implicate in campanie:

PepsiCO:
Senior Marketing Manager PepsiCO International: Calin Clej
Associate Marketing Manager CSD&Juices PepsiCo Romania: Adriana Nestoriuc
Brand Manager Flavors & Energy: Lavinia Barbu

Kaleidoscope Proximity:
Managing Director: Cristian Pantazi
Client Service Director: Miruna Ocnarescu
Head of Strategy: Stefan Chiritescu
Head of Communication Design: Andreea Strachina
Account Director – Adrian Hincu
Account Manager – Ioana Brebu
Account Executive – Oana Petrescu
Social Media Manager – Andrei Comsia
Copywriter – Ionut Pasolea
Art Director: Andra Tecucianu
Production Innovations Manager: Dan Huber

AV Production House: Cevadevis

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Related