Dintre ofurile agentiilor: de ce spun clientii NU

Dintre ofurile agentiilor: de ce spun clientii NU

Daca va gandeati ca doar muritorii de rand se lupta cu clientii, mai ganditi-va o data.

Dupa ce a creat Pamantul, pana si Dumnezeu a avut o sesiune de one-to-one feedback cu cine i-o fi comandat planeta: prea multa apa - pamantul se pierde in ea, culoarea cerului nu prea iese in evidenta, pasarile cu aripi sunt putin ciudate, "zi" si "noapte" suna bine, dar parca putem gasi niste nume mai bune. Poti lucra si in weekend, nu? Povestea mai pe larg, aici.

Am vrut sa gasim cele mai amuzante/bizare/socante argumente ale clientilor pentru a nu face o campanie. Ne-au raspuns si ne-au amuzat Liviu David (Creative Director, NEXT Advertising), Daniel Dobrin (Copywriter, McCann Erickson), Martin Balint (Creative Director, Hippos), Marius Rosu (Creative Partner, GAV), Mugur Patrascu (Partner, iLeo) si Denisa Boeru (Account Manager, Mercury 360).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GAV

GAV este Agenția de publicitate independentă românească (membră a Grupului de agenții independente Interpartners), fondată și condusă de Lucian Georgescu, primul director de creație român și unul dintre... vezi detalii »

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related