Bilant 2014 in publicitate. Dan Marcu, despre o campanie care l-a provocat pe doua niveluri: vizual si emotional

Bilant 2014 in publicitate. Dan Marcu, despre o campanie care l-a provocat pe doua niveluri: vizual si emotional

Pentru ca, atunci cand trebuie sa imbraci in imagine o poveste atat de perfida cum e cancerul, e deopotriva o capcana si o provocare profesionala, spune Dan Marcu (Director Creatie Print, ERKA Synergy Communication). Care e topul cu cele mai frumoase campanii care s-au intamplat in 2014, de la noi si de la ei? Mai jos:

Campania dezvoltata de ERKA pentru Asociatia Casiopeea si Crosul Anual de lupta impotriva Cancerului de san, care anul acesta a atins o audienta-record: 2.700 participanti, 26 de companii inscrise, 30.000 de euro colectati care au rezultat in donarea a 320 de proteze mamare pentru femeile care au suferit o operatie de mastectomie, sustinerea unor personalitati ale vietii publice: Maia Morgenstern, Monica Davidescu, Dorian Boguta, Ruxandra Dragomir, Nicolai Tand, Laura Badea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related