Bilant 2014. Liviu Turcanu a experimentat lucruri noi si dulci

Bilant 2014. Liviu Turcanu a experimentat lucruri noi si dulci

Se pare ca dintre campaniile din Romania, una este frecvent nominalizata de directorii de creatie, cand vine vorba de lucruri bune care s-au intamplat anul acesta in publicitate. Ea are legatura cu mancarea si nostalgia.

O remarca si Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360) cand face bilantul pentru IQads.

In lista de proiecte frumoase la care am lucrat cu drag anul asta as nominaliza campania "Micile provocari cer o surpriza dulce" pentru Dr. Oetker. Avem o serie de trei spoturi, iata primul dintre ele: 

Alt proiect, mai complex, recent lansat, care ne-a oferit sansa sa experimentam lucruri noi, a fost pentru TedX Bucharest. O campanie in care am relevat frumusetea vizuala a unui speech Ted, prin intermediul tehnologiei Kinect. Mai multe o sa aflati din case study, pe care o sa-l publicam in curand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related