HIPPOS si RIB sau cum share-uiesti un selfie cu banca ta

HIPPOS si RIB sau cum share-uiesti un selfie cu banca ta

HIPPOS si Romanian International Bank continua traditia selfie-urilor prin campania “Iarna se numara cadourile cu Creditul Selfie”

Astfel, proiectul dezvoltat de HIPPOS are la baza unul din cele mai populare trenduri sociale ale anului - „selfie – ul”.

“Campania si-a propus sa puna in centrul atentiei consumatorul, pornind chiar de la nevoile sale in relatiile personale si profesionale. Denumirea produsului de creditare, ideea creativa si mecanismul au adus in prim plan fenomenul social al anului, selfie-ul, avand in vedere atat componenta sa personala, de exprimare, cat si cea sociala, de impartasire a experientelor, facilitata de dezvoltarea mediului online,” a declarat Irina Tudose, Client Service Director, HIPPOS.

Campania se desfasoara intre 1 decembrie 2014 si 28 februarie 2015 si ii incurajeaza pe participanti sa aplice pentru un credit, inscriindu-se astfel in extragerea pentru premiul cel mare, o excursie in Elvetia, “tara selfie-urilor de iarna”.

In ceea ce priveste canale media utilizate, focusul ramane pe online, prin platforma creditulselfie.ro, campanii Google, Facebook si direct mailing. Actiunile sunt insa dublate si in offline, in-branch.

’’Abordarea creativa „altfel” ne-a permis sa ne diferentiem in comunicare fata de abordarile conventionale. Campania vorbeste despre clienti, despre pasiunile si planurile lor, de multe ori surprinse printr-un selfie, si suportul pe care il pot gasi intr-un credit acordat rapid si o suma mare de bani (pana la 90.000 de lei) usor de obtinut.’’ a declarat Stefania Cristescu, Marketing & Public Relations Director, RIB.

Primul flight, “Creditul Selfie”, desfasurat in perioada 15 septembrie – 28 noiembrie, i-a incurajat pe utilizatori sa „isi puna ideile in prim-plan,” cu ajutorul unui credit avantajos. Astfel, un selfie creativ incarcat in aplicatia de Facebook ii inscria automat pe utilizatori in tragerea la sorti pentru marele premiu de 10.000 de lei.

In luna noiembrie, RIB s-a alaturat fenomenului Black Friday, astfel, in perioada dintre cele doua flight-uri, a fost desfasurata si o campanie tactica cu  componenta de promotie – comision de administrare zero si oferirea unui iPhone 6 drept premiu.

Echipele implicate

Echipa agentie: Oana Mailat (Account Manager), Daniel Grigore (Project Manager), Irina Tudose (Client Service Director), Emanuel Clonda (Managing Partner), Martin Emilian Balint (Creative Director), Cosmin Nicula (Webdesigner), Raluca Ilie (Copywriter), Alexandru Manea (DTP).

Echipa client: Cristina Sacuiu (Popovici) – Head of Marketing & Advertising , Mihaela Savu (Public Relations Director), Andrei Birsan (Project Manager), Stefania Cristescu (Marketing & Public Relations Director)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related