[Clisee in publicitate] Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de "insight-uri cliseu"

[Clisee in publicitate] Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de "insight-uri cliseu"

Cliseele au si parti bune, crede Alina Buzatu (Head of Strategy, Geometry Global). Poti sa te remarci printr-o campanie viitoare foarte misto, care iese din tiparele existente si, in plus, te ajuta sa-ti mentii si clientii fericiti pentru ca faci cum spun ei si nu risti sa ii pierzi.

Sa-i ceri unui publicitar sa inventarieze clisee e prilej de razbunare in numele tuturor ideilor care nu s-au facut pentru ca a existat o optiune mai sigura, deci mai buna pentru ca nu e timp (o familie poznasa, dar mereu armonioasa, un sampon care sta doar in par atunci cand te speli pe cap, o gasca de prieteni care se sincronizeaza perfect cand dau noroc, etc).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related