Au inceput inscrierile in cea de-a XII-a editie a Romanian EFFIE Awards

Au inceput inscrierile in cea de-a XII-a editie a Romanian EFFIE Awards

International Advertising Association Romania (IAA Romania) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) au deschis perioada de inscrieri in cea de-a XII-a editie a Romanian EFFIE Awards.

"Premiul EFFIE ramane standardul necesar al campaniilor ce demonstreaza eficienta prin comunicare. Este un premiu ce confirma excelenta si mai ales abilitatea de a creste afacerea. Comunicarea eficienta vinde si imi doresc sa aflu de cat mai multe afaceri noi sau mici, care au dovedit deja ca au in spate idei de succes si strategii puternice de marketing. Vrem sa asiguram o competitie frumoasa, datorita careia, in forma obiectiva, cele mai bune idei si cele mai bune rezultate sa isi atraga meritul cuvenit. Urez succes si claritate in prezentare tuturor participantilor", declara Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken Romania si Presedintele Comitetului de Organizare Romanian EFFIE Awards 2015. 

Procesul de inscriere in competitie si categoriile au fost reevaluate si optimizate anul acesta de catre Comitetul de Organizare EFFIE pentru o mai buna reprezentare a pietei si pentru a raspunde cerintelor acesteia. Astfel, pentru ca o campanie sa fie cat mai corect prezentata in cadrul competitiei au fost aduse completari esentiale privind rezultatele campaniilor ȋncheiate la final de 2014. Mai exact, exclusiv in cazul campaniilor incheiate in anul anterior (2014), agentiile pot prezenta rezultate obtinute si in ianuarie 2015 (cifrele trebuie sa fie pentru anul 2014), cu conditia sa izoleze efectele oricarei alte noi campanii pornite in 2015.

O noua completare adusa anul acesta regulamentului se refera la campaniile inscrise in categoria „Good Works EFFIE Non–Profit”, in care participantii sunt invitati sa completeze valorile de rate card pentru toata media obtinuta, chiar daca nu a existat un buget media de promovare.

Procesul de inscriere a fost simplificat prin faptul ca materialele de creatie vor fi predate doar pe suport digital, organizate pe medii de comunicare, fara exemplare tiparite sau o prezentare de tip powerpoint care sa adune toate materialele. De asemenea, definitiile categoriilor speciale au fost actualizate.

Inscrierile in competitia EFFIE 2015 se vor putea face pana in data de 18 mai, iar participantii pot beneficia de mai multe tipuri de reduceri. Incepand cu aceasta editie, agentiile si companiile din Romania care nu au mai prezentat nicio campanie in ultimii cinci ani in cadrul EFFIE primesc o reducere de 50% pentru inregistrarea primului caz.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related