Leo Burnett Group anunta revenirea Bergenbier ca sponsor al Echipei Nationale de Fotbal printr-o noua campanie

Leo Burnett Group anunta revenirea Bergenbier ca sponsor al Echipei Nationale de Fotbal printr-o noua campanie

Leo Burnett Group lanseaza o noua campanie care anunta revenirea, dupa o mai lunga perioada de timp, a brand-ului Bergenbier ca sponsor al Echipei Nationale de Fotbal. Comunicarea debuteaza cu povestea unui grup de prieteni, fani ai fotbalului, care pornesc la drum, intr-o calatorie purtata sub semnul lui #reincepe, un drum care simbolizeaza reluarea trairilor intense ca suporteri.

Impactul pe care Bergenbier l-a avut in perioada in care sponsoriza Nationala a fost unul remarcabil - "fii in galben" ramanand in constiinta multor suporteri ca principalul fel de a-si manifesta sustinerea fara echivoc a Echipei.

Istoric vorbind, aceea a fost si perioada cea mai buna a Echipei Nationale de Fotbal. De aceea, in mod natural, conceptul campaniei a gravitat inca de la inceput in jurul redescoperirii emotiei de atunci. Momentele de acasa, in care traiam intens fiecare pasa, dar si ceea ce se intampla pe teren ne facea sa fim mandri, indiferent de rezultat.

#reincepe doreste sa fie catalizatorul acestei redesoperiri, al emotiilor si al sperantelor traite intr-un tricou galben.

 

"Prima executie din campanie este povestea acestui ‘reluat de unde am ramas’ – o sintagma ce descrie mai bine decat ‘un nou inceput’. Spotul suprinde un grup de prieteni care pleaca intr-un roadtrip de la celalalt capat al tarii spre stadionul unde doresc sa vada Nationala direct pe teren. Pe langa manifestul de speranta pentru Echipa Nationala si dorinta redescoperirii emotiilor legate de asta, povestea acestor prieteni este si un manifest pentru traitul prieteniei in direct. Este inca un fel de a spune ‘cand vrei sa iti vezi prietenii, te duci si iti vezi prietenii’, nu lasi un ecran sa faca asta pentru tine. Bergenbier crede ca este important sa traiesti in direct prietenia si emotia autentica, iar sustinerea Echipei Nationale de Fotbal este unul dintre cele mai frumoase momente care pot aduna prietenii laolalta", a declarat Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group).

 

"Este un moment important pentru Bergenbier, care isi anunta statutul de sponsor al Nationalei reluand povestea prieteniei dintre suporteri si a prieteniei in general. Ne bucura ca echipa Leo Burnett Group a inteles importanta momentului in comunicarea Bergenbier si, in acelasi timp, a stiut sa livreze un concept care aduce in prim-plan cele mai importante valori de brand: prietenia, spiritul de echipa, sentimentul de apartenenta la ceva mai mare", a declarat Mihai Bonca (Marketing Director, Bergenbier S.A.)

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:

- din partea Leo Burnett Group: Radu Olteanu (Senior Copywriter), Cosmin Ezaru (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Comm Manager), Anda Lazar (Brand Comm Director), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer);

- din partea Bergenbier S.A.: Mihai Mihaiescu (Junior Brand Manager), Laurentiu Marin (Events Coordinator), Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related