Vinosfera oamenilor urbani, contemporani si cu fler catre winestyle

Vinosfera oamenilor urbani, contemporani si cu fler catre winestyle

Pentru ca vinul face parte din viata noastra, ne-am gandit ca ar fi cazul sa il cunoastem mai bine. Asa s-a nascut Vinosfera, platforma lansata de V8 Interactive impreuna cu Vincon Romania, care iti prezinta tot ce ai fi vrut sa stii despre vin intr-o abordare reala, moderna, in ton cu trendul urban.

De la bobul de strugure pana la pahar nu e decat un pas. Poate fi el un pas mai mare, dar deloc greu de inteles mai ales cand Profu’ de Vin iti explica cum, de ce si in ce fel, toate lucrurile de baza printr-un curs interactiv de degustare. Cosmin Tudoran se numeste si lectiile lui sunt fara scoatere la tabla, fara teme sau note…exceptandu-le pe cele gustative.

Stilul de comunicare urbana si abordarea diferita se simt de la primul contact cu platforma. Structurata pe trei categorii principale, fiecare dintre acestea devine o incursiune de care nu-ti vei mai dori sa te desprinzi. Incepem cu Cosmin Tudoran care ne impartaseste din cunostintele lui, apoi trecem in mare graba la quiz-uri.  Trebuie sa le faci sa intelegi! In ultima sectiune mergem si exploram zona de Gastronovie, depasim barierele miturilor, calatorim si intram in zona Vinurbo, prin editorialele concepute sa dezvaluie totul de la A la Vin.

Platforma Vinosfera capata conturul unui spatiu in care utilul se imbina cu placutul. Utilizatorul descopera ca vinul este de fapt o bautura prietenoasa si versatila, pe care se va bucura sa o intalneasca indiferent de moment sau loc.

 “Ideea acestui proiect inedit pentru lumea vinurilor a venit dintr o experienta personala: lucrez de aproape 3 ani in industrie si inevitabil prietenii m-au asaltat cu intrebarile clasice ale unui consumator obisnuit de vin – ce vin e bun, cum se degusta, cum e cu sulfitii, cum aleg etc. In industrie practica este, de obicei, de a capta potentialii consumatori de vin in universul nostru, al specialistilor. Ma refer aici la degustarile organizate de mai toti producatorii cu sommelieri recunoscuti si vinuri deosebite. In acest context am realizat ca lipseste un element important: cu totii am avut parte de o degustare de vin in care 80% din ce povestea sommelierul sau oenologul parea interesant si seducator dar dificil de retinut si reprodus. Elementul lipsa era mesajul relevant consumatorului, pe limba lui! Lumea vinului este foarte complexa, iar datoria noastra, a specialistilor este de a o simplifica si a o face de inteles pentru potentialii consumatori. Si atunci ne am gandit la VINOSFERA, ca locul in care inlaturam barierele dintre lumea vinului si consumatori, vorbim pe limba lor fara a ne abate de la esenta lucrurilor, insa intr-un mod mai empatic, fun, relaxat si nicidecum condescent sau scolastic, ci mai aproape de ei. Astfel s-a nascut un proiect in care cred foarte mult, fiindca Romania are nevoie de educarea consumatorilor in materie de vin. Practic, ne-am facut o cauza in a ajuta la educarea consumatorilor in materie de vin intr-o maniera accesibila si de ce nu, relaxata si amuzanta, dar mai ales pe intelesul tuturor. Si astfel sa reusim sa cream o comunitate in care sa discutam deschis despre vin, fie ca suntem consumatori ocazionali fie ca suntem pasionati si specializati in vin. Alaturi de Cosmin Tudoran, Horatiu Mitu (Brand Manager Vincon) si intreaga echipa V8, am initiat acest proiect, urmand a-l creste intr-un “Praslea” de content marketing care vrea sa descopere tainele vinului alaturi de consumatori” – Simona Hancu, Marketing Director Vincon Romania

“E un site pe care l-am desenat cu placere, unul din acele proiecte in care ideile vin ( ;) ) si se leaga cursiv. Challenge-ul grafic a fost acela de a exprima vinul altfel, nu cu splashuri suculente, vii in amurg dramatic si pahare pe baricuri. Cred ca orasul activat de culorile vinului in variante neon e moodul pe care Vinosfera poate incepe sa povesteasca.” – Iulia Stefanica, Art director V8

Echipele implicate:

Echipa Vincon Romania:
Simona Hancu – Marketing Director
Horatiu Mitu – Brand Manager

Echipa V8 Interactive:
Mihaela Nachi – Client Service
Iulia Stefanica – Art Director
Ana Maria Iana – Copywriter & Content generator
Andreea Popa – Content generator
Diana Caracota – Strategie (Propaganda)
Alecsanda Popa – Copywriter (Propaganda)
Vlad Bojan – Branding (Propaganda)
Teodora Tunsu – Branding (Propaganda)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related