[Dac-ai fi PR la Protein World] Cristiana Andrei (Rogalski): Brandul a reactionat defensiv si agresiv, de parca era intr-un razboi cu propriii consumatori, adica exact cu principalii aliati

[Dac-ai fi PR la Protein World] Cristiana Andrei (Rogalski): Brandul a reactionat defensiv si agresiv, de parca era intr-un razboi cu propriii consumatori, adica exact cu principalii aliati

Scurta recapitulare a evenimentelor din jurul brandului Protein World: un ad centrat pe ideea de "beach body" feminin - musculos si, totusi, suplu - a aparut in metroul tubular londonez; indignare generala a consumatorilor, exprimata in social media; au lovit, apoi, raspunsurile brandului - si ale CEO-ului companiei - care duceau cu gandul la imaginea unui adolescent de 13 ani pus pe trolling in fata calculatorului. Mai multe despre subiect aici.

Daca ne-apucam sa deschidem cutia cu filosofii, ne-am putea intreba, de pilda, daca mesajele unui brand ar putea sau ar trebui sa reflecte personalitatile oamenilor din spate, "pentru un plus de" autenticitate in comunicare. Dar, pana sa ne lansam in taramul imaginatiei, am vrut sa vedem opiniile mai multor agentii de PR ce descriu situatia actuala a brandului. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related