Inca o editie de Cannes si patru Lei de Bronz mai tarziu, Catalin Dobre (McCann Erickson): Sunt mandru ca reusim in fiecare an sa luam premii cu campanii mari, pe care poti sa le povestesti si parintilor

Inca o editie de Cannes si patru Lei de Bronz mai tarziu, Catalin Dobre (McCann Erickson): Sunt mandru ca reusim in fiecare an sa luam premii cu campanii mari, pe care poti sa le povestesti si parintilor

Patru Lei de Bronz si-au croit drum in desaga McCann la Cannes #62 - un Creative Effectiveness i-a revenit lui Ghita Ciobanul, iar Bunicile de duminica au primit doi Lei la categoria Promo & Activation (Use of Social Platforms in a Promotional Campaign si Commercial Public Services, including Healthcare & Medical) si inca unul la PR (Technology & Manufacturing).

Catalin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson) spune ca, totusi, in ansamblu, ideile creative premiate nu mai sunt cum erau odata. Sau, din contra, ideile chiar sunt cum erau o data, usor modificate, si cu una-doua cauze nobile in spate ca sa le tina pozitia de drepti in fata juriului. Dar, atentie, ofurile simtite pe Coasta de Azur nu-s goale de substanta, ci au rol de motorase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related