Primele campanii romanesti premiate la Cannes Lions 2015

Primele campanii romanesti premiate la Cannes Lions 2015

Trei din cele cinci campanii romanesti shortlistate la categoriile Direct si Promo & Activation au fost premiate cu lei in cadrul primei gale a celei de-a 62-a editii a festivalului Cannes Lions. Astfel, a doua zi a festivalului inseamna un Silver Lion si trei Bronze Lions acordate campaniilor "Doneaza Rosu pentru Romania", "Bunici de duminica" si #seatbeltb00bing. Gala a avut loc la finalul zilei de luni, 22 iunie, si a premiat cele mai creative campanii din categoriile Mobile, Press, Direct si Promo & Activation.

 

Geometry Global - "Doneaza Rosu pentru Romania", pentru Observator/Antena Group a primit un Silver Lion la categoria Promo & Activation (Use of Broadcast in a Promotional Campaign).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related