[Cannes Lions #62] Razvan Capanescu: Pe langa multe "asa da"-uri, iti trebuie si o serie de "asa nu"-uri. La Cannes ai parte de ambele. Insa la standard global

[Cannes Lions #62] Razvan Capanescu: Pe langa multe "asa da"-uri, iti trebuie si o serie de "asa nu"-uri. La Cannes ai parte de ambele. Insa la standard global

Am implinit trei saptamani de la Cannes Lions, dar se cheama ca parada campaniilor ce au fost shortlistate de juriu intre 21 si 27 iunie pe Coasta de Azur raman ca etalon publicitar pana la anu'. Iar campania "Vino la vot!", realizata de Leo Burnett Romania pentru Asociatia Pro Democratia s-a aflat in cursa a 3 categorii: Direct (Use of Social Audience in a Direct Marketing Campaign), Promo & Activation (Integrated Campaign Led by Promotion and Activation) si PR (Charity & not for Profit).

Iar Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Leo Burnett Group Romania) ne-a vorbit in textul de mai jos despre ce inseamna aceste shortlistari pentru agentie sau despre gustul pe care i l-a lasat editia din acest an a Cannes-ului publicitar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related