14 proiecte premiate la Gala Game of Tribes, primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene

14 proiecte premiate la Gala Game of Tribes, primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene

IAA Young Professionals Cluj a organizat gala de premiere Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunitatii de business si marketing clujene. La gala din 30 iunie s-au impartasit povesti nespuse de marketing alaturi de invitati.

S-au prezentat cele 35 de campanii inscrise in competitia Game of Tribes si fapte interesante din spatele realizarii lor. S-au premiat cele 14 campanii castigatoare, impreuna cu echipele de marketing responsabile.

Asociatia tinerilor profesionisti in marketing si comunicare, IAA YP Cluj a organizat marti, 30 iunie 2015 prima editie a Galei Game of Tribes cu scopul de a pune in valoare comunitatea MarCom locala si de a facilita conexiuni intre specialistii in marketing, comunicare si mediul de business.

Peste 300 de participanti ne-au onorat cu prezenta. Printre ei: sustinatori ai concurentilor inscrisi in competitia Game of Tribes, pasionati de marketing si comunicare, sustinatori ai proiectelor si realizarilor Clujului.



La Gala Game of Tribes:

  • s-au impartasit povesti nespuse de marketing in cadrul unui show epic realizat de moderatorii nostri: Bogdan Bob Radulescu si Tibi Codorean;
  • s-au impartasit povesti nespuse din spatele realizarii acestui proiect de catre echipa IAA YP Cluj ;
  • s-au prezentat campaniile concurente si au fost premiate cele 14 castigatoare, impreuna cu triburile de marketing din spatele lor.

Publicul a ascultat cu interes povestea nespusa a acestora, o data cu inmanarea trofeelor si diplomelor.

  • publicul a fost provocat sa-si desemneze proprii castigatori prin votul live de la gala;
  • participantii s-au bucurat de surprizele pregatite de partenerii tribului IAA YP, inclusiv de premiile oferite.
  • publicul s-a bucurat de spectacolul muzical de inchidere a galei, oferit de trupa Royal Avenue.

Cei 35 de concurenti inscrisi sunt cu totii castigatori, pentru ca au acceptat provocarea de a impartasi public campaniile de succes realizate, de a dezvalui povesti nespuse din spatele acestora si de a pune in lumina reflectoarelor echipele responsabile. Impreuna au unit tribul de marketing al Clujului prin puterea exemplului, prin colaborare si colegialitate.

Afisul evenimentului:

Lista premiantilor este:

  • Sectiunea Agentii, campanii online | D'Avantage Consult - Campania ClujANA Dental selfie
  • Sectiunea Agentii, campanii PR & neconventionale | Loopaa MarCom – Campania Denso Automotive Profi Autoshow Polonia
  • Sectiunea Agentii, campanii de promovare a agentiei | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics
  • Sectiunea Companii, campanii de comunicare | Tigari electronice Vips e-Lichide – Campania VIPS, the vaping experience 
  • Sectiunea ONG-uri si asociatii, campanii pentru evenimente | Asociatia Filarmonia - Campania Scena Verde – Reciclam pentru cultura
  • Sectiunea ONG-uri si asociatii, campanii pentru proiecte | Fundatia Parinti din Romania - Campania Peditel 1791 Urgente si sfat medical pedriatic non-stop
  • Sectiunea Institutii, campanii de comunicare | Transylvania College – Campania Cu ce te ajuta scoala sa iti transformi visul in realitate
  • Sectiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui festival, spectacol, concert | Boiler Events - Campania Electric Castle Festival – Bigger / stronger / better 2014 
  • Sectiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui eveniment de business | Libero Events - Campania TeCOMM si Markday
  • Sectiunea Campanii de branding al Clujului, campanii de branding local | Loopaa MarCom - Campania Brandurile tale de suflet din orasul tau de suflet, Cluj-Napoca
  • Premiu de apreciere IAA YP Cluj | Primaria Cluj-Napoca - Campania We Love Eating.
  • Votul live al publicului , locul 1 | Beard Brothers - Campania Catch a smile day
  • Votul live al publicului, locul 2 | Fundatia Parinti din Romania - Campania Peditel 1791 Urgente si sfat medical pedriatic non-stop
  • Votul live al publicului, locul 3 | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics.

Informatii despre procesul de jurizare, precum si lista de concurenti si punctajele obtinute de fiecare – sunt disponibile in raportul competitiei Game of Tribes:

 

Game of Tribes a reprezentat o initiativa unica pe piata de marketing locala, primul concurs al celor bune campanii de promovare clujene realizate in ultimii 2 ani.

Campaniile inscrise au fost jurizate de o comisie formata din specialisti MarCom de renume: Cristian China Birta (Managing Partner Kooperativa.ro), blogger Chinezu.eu; Dan Petre (Managing Partener D&D Research); Hortensia Nastase (Vice President Lowe Grup); Lorand Balint (Managing Director Leo Burnett); Teodora Migdalovici (ambasador Cannes Lions Romania).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related