Cum nu l-a ajutat “inmormantarea uleiului” pe Sorin Tranca sa se angajeze la Leo Burnett

Cum nu l-a ajutat “inmormantarea uleiului” pe Sorin Tranca sa se angajeze la Leo Burnett

Asta se intampla prin 1998 si avea 23 de ani. Scrisese 100 de pagini despre o tigaie care prajea fara ulei, tema pe care o primise la primul sau interviu de job. A fost un interviu ratat cu brio, isi aminteste Sorin Tranca, in prezent Managing Partner la FRIENDS\TBWA.

A avut insa si altele mai reusite si asa s-a angajat la Graffiti BBDO, unde a stat mai putin de un an. A urmat Tempo si tot cautandu-si locul cel mai potrivit, a fondat in 2003 FRIENDS Advertising, care s-a unit in 2014 cu TBWA \ Bucharest. In 2010 a pornit The Friends For Friends Foundation (FFFF.ro), care, pe langa multe F-uri, incearca sa sustina tinerii creativi din Romania. In 2013 a dat drumul la Marketizator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related