[Client Service 2.0] Gabriel Gavrilescu (Kubis Interactive): Accountii au ceva de dovedit creatiei si invers inainte de a se crea o relatie de durata

[Client Service 2.0] Gabriel Gavrilescu (Kubis Interactive): Accountii au ceva de dovedit creatiei si invers inainte de a se crea o relatie de durata

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Account-ul e departe de a fi un intermediar, ci devine instanta care trebuie sa coaguleze atat increderea clientului, cat si cea a creatiei, crede Gabriel Gavrilescu (Client Service Director, Kubis Interactive). Numai asa poate account-ul sa jongleze "linistit" cu diverse activitati mai "marunte" precum task-urile de la clienti pe proiecte diferite, negocierile delicato-ferme cu creatia, gestionarea deadline-urilor si tot asa. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related