[Client Service 2.0] Gabriel Gavrilescu (Kubis Interactive): Accountii au ceva de dovedit creatiei si invers inainte de a se crea o relatie de durata

[Client Service 2.0] Gabriel Gavrilescu (Kubis Interactive): Accountii au ceva de dovedit creatiei si invers inainte de a se crea o relatie de durata

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Account-ul e departe de a fi un intermediar, ci devine instanta care trebuie sa coaguleze atat increderea clientului, cat si cea a creatiei, crede Gabriel Gavrilescu (Client Service Director, Kubis Interactive). Numai asa poate account-ul sa jongleze "linistit" cu diverse activitati mai "marunte" precum task-urile de la clienti pe proiecte diferite, negocierile delicato-ferme cu creatia, gestionarea deadline-urilor si tot asa. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related