Sorana Savu: Ceea ce ar fi putut fi un stagiu de trei saptamani s-a transformat in patru ani de publicitate

Sorana Savu: Ceea ce ar fi putut fi un stagiu de trei saptamani s-a transformat in patru ani de publicitate

Infiintarea Facultatii de Jurnalism a intors-o din drumul planificat pentru Medicina. Voia sa se faca editorialist, dar a ajuns in publicitate, la Ogilvy & Mather, unde a ramas patru ani. Apoi, PR Manager Mmd Public Relations si, din 2001, Senior Partner Premium Communication.

In ciuda acestui parcurs si a cartii de vizita, Sorana Savu si-a dat seama ca a devenit senior cand i-am trimis noi un mail si am rugat-o sa ne povesteasca despre inceputuri.

 

A fost premeditare dupa premeditare. Inainte de 1989, voiam sa devin doctor – optiunile de atunci pentru o cariera decenta fiind numarate pe degetele de la o mana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune



Related