Articole care fac referire la Digital Art
NOVA GROW, programul de dezvoltare artistică inițiat de NOVA Festival și susținut de UniCredit Bank, deschide call-ul de înscrieri
[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii
O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY
Îl știți pe Ovidiu? Nu poetul, nici orașul, ci bradul și povestea lui cu schepsis, spusă de Cohn & Jansen și Bergenbier
10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională
Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade
MAINSTAGE | THE AGENCY a preluat conturile de social media ale show-urilor „SuperStar România”, „Masked Singer România” și „Căsătoriți pe nevăzute” produse de trustul PRO TV pentru sezonul toamnă/iarnă 2021
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Noua Dacia Logan e aici. Împreună cu o campanie despre impact, reinventare și contemporan, semnată de Cohn & Jansen
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[Obsesii part-time] Andreea Clincea (Geometry): Nu fac kickboxing pentru ca-mi place sa lovesc oameni sau sa ma bat cu cineva
[Noii publicitari] Luiza Barbu (Spoon Media): A fost un șoc să descopăr că publicitatea nu se pupă mereu cu ce înțelegeam eu ca fiind "estetic", după 5 ani de facultate de arte
Stil constant sau ceva nou în fiecare zi? Băneasa Shopping City și Geometry Global prezintă „The Fashion Experiment”
























![[Premiile FIBRA #1] Silver FIBRA - Publicis - Pegas Urban Color - Pegas - Pegas](https://media.iqads.ro/2016/05/untitled-design-51-cover-410.jpg)



















