Do the ADfel Milkshake

Do the ADfel Milkshake

O sa palavragim un pic din studii, va rugam sa nu cascati si nici sa nu plecati. Anumiti cercetatori, nu ne intereseaza nationalitatea lor, recomanda tuturor oamenilor de pe aceasta planeta sa-si tina neuronii antrenati permanent. In felul asta, avem grija si de amintiri, sa se fixeze bine cerebral, sindromul plictiselii capituleaza si startele de conversatie abunda - pai cine n-ar vrea sa auda despre cum, o zi intreaga, te-ai chinuit sa executi totul - dar totul - cu mana stanga daca esti dreptaci [si invers]? 

Ei, uite ca la ADfel ne gandim la voi, plictiseala si viitorul vostru indepartat, alaturi de Milkshake de la Dr. Oetker. Una din activarile in acest an functioneaza pe principiul asta de mai sus. The Shaky Challenge se numeste si a pornit in forta ieri la ADfel. Dar va mai asteapta si astazi in locul binestiut - la terasa Fabrica (11 iunie nr. 50). 

Ca sa ne vizitati si azi, va povestim ce a fost ieri. Promitem momente amuzante pe video chiar cu crew-ul IQads - iertare, dar n-am putut sta departe de trambulina si am produs nu mai putin de 5 shake-uri deodata, intr-o formula de 4 oameni.

Asadar, inchideti ochii. Dar doar un pic. Imaginati-va ca nu e azi, ci ieri, 24 septembrie. 
Gata, deschideti ochii, ca trebuie sa cititi.

Teza serii: Viata e prea scurta ca sa nu bei un shake amestecat neconventional de catre tine, inventivitatea si fortele tale in mijlocul unei terase bucurestene plina cu oameni. Si tot prea scurta e ca sa nu te lasi filmat, montat si postat in vazul Internetului in timp ce iti desfasori geniul creativ.

La dispozitie: o recuzita bogata ce includea coarda pentru sarit, curele, banda adeziva, mingi de tot felul, o trambulina, umbrele, palete, pampoane, cateva perechi de pantofi Kangoo Jumps... Nu va facem scheme, ati prins ideea.

Ora 18.00. Animatorii shakeri se pun pe demonstrat multiplele modalitati prin care se poate face un shake. Pentru ca, nu-i asa, am promis ca gandim lateral si ca ne amestecam bautura ca intr-o tabara de creativi - ca si cum metoda traditionala nu ar exista.


Ora 19.00
Umbrela isi intra in drepturi. Cum se amesteca un shake cu o umbrela? Pai o invarti tare-tare, dar cu finete in acelasi timp, ca paharutul s-ar putea sa zboare fix in genunchii unui nevinovat de la mesele alaturate.

Ora 20.00. Au iesit jongleurii de prin ascunzisuri!!

 
Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker

Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker si participa la The Shaky Challenge. N-avem tutoriale, doar inspiratie de la cei care au incercat deja:

Posted by IQads on Thursday, September 24, 2015


Ora 20.30. 
Urmat-a gloria coardei de sarit. Ca in vremurile de aur.

 
Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker

Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker si participa la The Shaky Challenge. N-avem tutoriale, doar inspiratie de la cei care au incercat deja:

Posted by IQads on Thursday, September 24, 2015


Ora 20.45
. Lucru neasteptat, sforile par o rezolvare mai mult decat decenta. 

 
Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker

Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker si participa la The Shaky Challenge. N-avem tutoriale, doar inspiratie de la cei care au incercat deja:

Posted by IQads on Thursday, September 24, 2015

 
Ora 21.00. Fabrica e mangaiata de o adiere blanda de vara, desi suntem in septembrie. Zeii meteorologici sunt cu noi. Oamenii se strang curiosi in palcuri in jurul activarilor dupa ce am premiat Grand Spooferii lui 2015. Provocarea The Shaky Challenge rezista si este  la mare cautare.

Ora 21.15. Cine foloseste paleta, departe ajunge. Sau asa ni s-a parut. Dintre toate instrumentele folosite pana acum, ambitiosii cu paleta ne-au inspirat cel mai mult cu echilibristica lor. Si inventivitatea in a gasi solutii. Ca nu era doar una:

 

Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker si participa la The Shaky Challenge. N-avem tutoriale, doar inspiratie de la cei care au incercat deja:

Posted by IQads on Friday, September 25, 2015
 
Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker

Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker si participa la The Shaky Challenge. N-avem tutoriale, doar inspiratie de la cei care au incercat deja:

Posted by IQads on Thursday, September 24, 2015


Ora 21.45
Vi-l prezentam pe Vader, un maestru in a agita toate lucrurile, inclusiv shake-uri. Stapanul incerca sa-i dozeze entuziasmul; dar, sa fim seriosi, nu exista destule piedici pe lume pentru a tine departe un caine de ceea ce-si doreste.

 
Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker

Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker si participa la The Shaky Challenge. N-avem tutoriale, doar inspiratie de la cei care au incercat deja:

Posted by IQads on Thursday, September 24, 2015


Ora 22.00
Cand dam drumul la nebunia din casa. Se iau patru corpuri din magazia IQads. Doua dintre ele se leaga intre ele cu o curea. Celelalte doua vor a se mentine independente. Cele legate cu curea opteaza pentru trambulina; shake-ul, pozitionat la mijlocul cuplului, se tine bine. Cele mai individualiste aleg sa faca niste Kangoo Jumps, respectiv sa jongleze cu mingi de fotbal. A iesit ce este mai jos. Nu radeti prea tare, sau daca radeti, faceti cumva sa nu va auzim.

 
Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker

Accepta si tu provocarea Milkshake de la Dr. Oetker si participa la The Shaky Challenge. N-avem tutoriale, doar inspiratie de la cei care au incercat deja:

Posted by IQads on Thursday, September 24, 2015


Toate acestea s-au petrecut pentru un pahar de shake in miez de septembrie. Haideti si azi sa ne faceti de toata rusinea coregrafia. Noi ne-am bucura, pe bune.

Despre ADfel
De zece ani, copilul neconventional al IQads intretine setea de publicitate altfel a publicului bucurestean. Singurul eveniment de branded entertainment din Romania, ADfel creeaza un playground in care brandurile si agentiile creative interactioneaza cu publicul. In 9 editii, peste 100 de branduri si organizatii au venit cu peste 400 de idei implementate pentru mai mult de 7.000 de participanti pe an.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related