[Profi de advertising] Stefan Chiritescu: Sa stai intr-o banca sa vorbesti despre advertising mi se pare la fel de trist ca a vedea un meci de fotbal la un laptop fara sonor

[Profi de advertising] Stefan Chiritescu: Sa stai intr-o banca sa vorbesti despre advertising mi se pare la fel de trist ca a vedea un meci de fotbal la un laptop fara sonor

Stefan Chiritescu (Strategy & Business Development Director la Ogilvy) e unul dintre profii de publicitate fara pregatire pedagogica, inarmat in schimb cu experienta de industrie. De fapt, nu se considera profesor, chiar daca preda la FJSC si SNSPA. Ii place sa-si tina cursurile direct in agentie, ca sa-si aduca studentii in realitatea de publicitar.

Chiar daca, spune Stefan, sistemul de invatamant romanesc nu ii ajuta pe studenti sa gandeasca de unii singuri - cu atat mai putin la capitolul practica - el va continua sa predea datorita unei descoperiri recurente care aduce cu sine niste satisfactii maricele:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related