[PR-ul cultural] Anda Visan (Humanitas): Brandurile din zona culturala au un plus de relevanta si continut, cumva in mod mai natural decat cele strict comerciale

[PR-ul cultural] Anda Visan (Humanitas): Brandurile din zona culturala au un plus de relevanta si continut, cumva in mod mai natural decat cele strict comerciale

Dupa jurnalism, copywriting si un an de antropologie in Danemarca, Anda Visan a ajuns Coordonator PR & Marketing la Humanitas. "Cel mai important obstacol in promovarea culturala este puterea de cumparare mica a romanilor", spune ea. Vestea buna, insa, e ca lucrurile se schimba in aceasta zona: “E mult mai multa efervescenta si diversitate pe piata culturala".

 

Am 33 de ani. Vin in PR dinspre jurnalism si copywriting. Am o miopie care m-a ajutat in copilarie sa traiesc, cand mi se nazarea, intr-o lume valurita, iar faptul ca purtam ochelari ii facea pe toti sa creada ca citesc, asa ca a trebuit sa ma conformez profilului si sa pun mana pe cartile din biblioteca alor mei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related