“Compania Generala de Publicitate” lanseaza pentru brandul Allview, in premiera in Romania, prima campanie neconventionala de comunicare prin full branding de tiruri.

“Compania Generala de Publicitate” lanseaza pentru brandul Allview, in premiera in Romania, prima campanie neconventionala de comunicare prin full branding de tiruri.

Compania Generala de Publicitate” lanseaza pentru brandul Allview, in premiera in Romania, prima campanie neconventionala de comunicare prin full branding de tiruri.

"Prin aceasta campanie continuam explorarea de noi canale de comunicare neconventionala la nivel national, impletind dinamismul suporturilor, la propriu, cu dimensiunile unui unipol. Dincolo de avantajele ce reies din aspectul inedit, neconventional, o astfel de campanie permite reducerea cheltuielilor in raport cu expunerea oferita; se acopera practic mai multe judete pe parcursul unei perioade scurte", spun Oana Stegerean (Media Planner) si Ramona Voicu (Senior Communication Planner).

Campania se desfasoara incepand cu luna Decembrie.

"Ne bucuram sa lucram pentru un brand ca Allview, un brand romanesc puternic, in plina expansiune, deschis la proiecte de comunicare inovative", spune Ionut Povara (Director Executiv).

Agentia a trecut in ultima perioada printr-un proces de rebranding si repozitionare. “Compania Generala de Publicitate” a implinit anul acesta 20 de ani de activitate. Agentia ofera clientilor consultanta si servicii integrate de comunicare. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related