[Bilant 2015] Valentin Vacarus (Godmother): A disparut pasiunea si „dementa” de a gasi acea idee care te face sa spui YEEES!

[Bilant 2015] Valentin Vacarus (Godmother): A disparut pasiunea si „dementa” de a gasi acea idee care te face sa spui YEEES!

Valentin Vacarus (Managing director Godmother) vorbeste despre pozitionarea pe care a ales-o agentia anul acesta: brand experience artisans. Anul viitor va fi vorba despre consolidare, iar trecerea creatiei in zona de experimental spera sa fie cu plus.

 

Am doua: engage si experience.

 

Cu parere de rau recunosc faptul ca anul acesta nu am vazut nimic nou, inovativ. La nivel de business au disparut / fuzionat unele agentii, au aparut mai multi freelanceri, iar pitchurile sunt acum nu cu 3-5 agentii ci cu 7-8 sau chiar 80.

 

Pasiunea si „dementa” de a gasi acea idee care te face sa spui YEEES!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Godmother

Suntem BTL din cap pana-n picioare. Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.   Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related