[Clientii vechi si noi] Valentin Vacarus, Godmother: Durerea la brief este atunci cand vine cu solutie aleasa la pachet: “vrem asta”, in loc de “avem problema x, cum procedam?”

[Clientii vechi si noi] Valentin Vacarus, Godmother: Durerea la brief este atunci cand vine cu solutie aleasa la pachet: “vrem asta”, in loc de “avem problema x, cum procedam?”

Tot la dureri, Valentin Vacarus, Managing Director Godmother, enumera si urmatoarea situatie: “cunosc eu niste baieti buni si ieftini”. Agentia a evitat in ultimii ani sa lucreze cu start up-uri sau antreprenori si s-au axat pe multinationale. 

El povesteste de proiecte in care feedback-ul venea si de la 15 persoane, dar nu e nimic in neregula cu asta. 

Nu s-au schimbat sau nu s-au schimbat radical. Poate doar viziunea lor privind maniera optima de a-si atinge obiectivele a devenit mai flexibila si lasa mai mult la indemana agentiilor sa propuna canalul.

Vor insa in mod cert: vanzari, conversii, vanzari, clienti noi;  cam asta se simte in spatele fiecarui brief primit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related