Ce legatura crezi ca exista intre un atlas mondial si Tuborg?

Prospero semneaza noua campanie promotionala de vara - Tuborg iti elibereaza imaginatia - ce cuprinde pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006 si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa.
Tuborg a starnit curiozitatea consumatorilor cu o campanie de teasing "Ce legatura crezi ca exista intre un atlas mondial si Tuborg?" care a fost difuzata pe 3 posturi de televiziune cu o saptamana inainte de lansarea campaniei promotionale.

Conceptul campaniei promotionale este situat pe platforma noii campanii de imagine. Asa cum in spoturile de imagine personajul Tuborg isi elibereaza persoanele din universul apropiat de prejudecati, de inhibitii, de lucruri care complica inutil viata sau pur si simplu de lipsa de imaginatie, in spotul de promotie acesta isi elibereaza prietenii de cotidian si de o banala vacanta de vara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Reload Film

Infiintata la inceputul anului 2005, Reload Film este o casa de productie full service ce ofera servicii si solutii complete de productie pentru advertising, film artistic. A devenit in scurt timp una  din... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related