Razvan Vasiloiu, despre banci si reclame: Mesajele s-au schimbat de la “suntem si noi aici” la “suntem si noi aici si avem de toate”, apoi la “avem de toate”, iar in prezent “avem si noi credit de nevoi personale”

Razvan Vasiloiu, despre banci si reclame: Mesajele s-au schimbat de la “suntem si noi aici” la “suntem si noi aici si avem de toate”, apoi la “avem de toate”, iar in prezent “avem si noi credit de nevoi personale”

Razvan Vasiloiu ‎(Head of Strategy [co-owner] - the Syndicate) a avut prima intalnire cu bancile si nevoia lor de promovare acum 16 ani, cand a lansat primul card de credit. De atunci s-au schimbat multe, dar, de fapt, nimic important.

Publicitarul crede ca principala problema in comunicarea financiara o constituie terminologia care ii tine pe oameni la distanta.

 

Cam prin 2000, lansare a cardului de credit (cred ca primul din Romania). Tin minte ca am facut si o activare cu promoteri in magazine, ceea ce a fost o premiera pentru o pentru o banca.

Cardul de credit era si a ramas un produs bancar destul de complex de inteles, iar la momentul respectiv am considerat ca “explicarea live” este o buna solutie pentru a face oamenii sa inteleaga despre ce e vorba.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related